Reklama bezpośrednia łańcut

Reklama bezpośrednia

Nic tak nie przenika do konsumenta jak bezpośrednia reklama. Nic zatem nadzwyczajnego, że większa część firm produkuje ulotki a5 z osobistą propozycją, a następnie rozprowadza je wśród ludzi. W trakcie projektowania ulotki powinno się postawić na pomysłowość, tak by folder, który trafi do potencjalnego kontrahenta nie zniknął w stosie innych papierowych reklam. Podobnie należytym sposobem na zwerbowanie do siebie konsumenta jest uraczenie go kawą albo lekkim upominkiem. Nie bez przyczyny w polskim kraju przyjęło się porzekadło przez żołądek do serca, które odnosi się nie tylko do uczucia miłości, ale również do zjawiska marketingu. W projektowanej ulotce nie może być nazbyt sporo informacji. W projekcie graficznym najlepiej stawiać na przeróżnego wariantu kolorowe infografiki, które są doskonale odczuwane poglądowo, a na domiar tego przekazują dużo danych, nie zabierając przy okazji dużo miejsca na i tak niewielkiej kartce papieru.


Możliwość komentowania jest wyłączona.